10 dienas - no 4 līdz 8 kg.

Advertisement
Advertisement
Pats galvenais - nepārēsties uz nakti, ievērot intervālus starp ēdienreizēm un ūdens dzeršanas. Sālīt - nav ieteicams, ja ļoti gribās - minimāli, tad, kad ēdiens jau ir gatavs. Aizmirst par cukuru un alkoholu. Ieteicams izslēgt no ēdienkartes kafiju, labāk aizvietojiet to ar zāļu, zaļo vai balto tēju. Ieteicams dzert 1 tējk. olīveļļu vai linu eļļu no rītiem, šajā gadījumā arī salātos eļļu klāt neliekam. Kad ēdam greipfrūtu kopā ar olām, necenšamies sevī iestumt visu greipfrūtu, 3-4 daļiņas ar ādiņu būs pilnīgi pietiekami. Un dzeriet ūdeni!!!!! 1-2 glāzes no rīta un 20 min pirms katras ēdienreizes.
Ja ļoti gribas ēst - graužam ļoti sausu un ļoti mazu gabaliņu melnās maizes, ar kefīru un āboliem neaizraujamies.

P.S. Ja diētas laikā nedaudz piestrādāsi pie problēmzonām, labi ies nost apkārtmēri, bet intensīva slodze nav rekomendējama.
Ievērojiet diētu un izbaudiet sevi, nevis saldumus.:)


1. diena
Brokastis - glāze kefīra
Pusdienas - Mazkaloriju biezpiens 150g vai siera šķēle
Vakariņas - dārzeņu salāti - ābols, kāposti, selerija (uzlējums - citronu un/vai greipfrūtu sula, olīveļļa)

2. diena
Brokastis - glāze kefīra
Pusdienas - 1 vārīta ola un greipfrūts
Vakariņas - 2 vārīti olu baltumi, gabaliņš rūgtās šokolādes un zaļā tēja

3. diena
Brokastis - tēja un maza saujiņa riekstu (izņemot zemesriekstu)
Pusdienas - mazkaloriju biezpiens 150gr
Vakariņas - dārzeņu salāti - ābols, kāposti, selerija (uzlējums - citronu un/vai greipfrūtu sula, olīveļļa)

4. diena
Brokastis - glāze kefīra
Pusdienas - 8 gab žāvētas plūmes
Vakariņas - 1 ola un greipfrūts

5. diena
Brokastis - tēja un maza saujiņa riekstu (izņemot zemesriekstu)
Pusdienas - 150g burkāni un ābols
Vakariņas - 1 ola un greipfrūts

6. diena
Brokastis - glāze kefīra
Pusdienas - 100gr vistas bez ādas, 2 apelsīni
Vakariņas - glāze kefīra

7. diena
Brokastis - glāze kefīra
Pusdienas - 100gr vistas bez ādas, 1 neliela biete un 3 žāvētas plūmes
Vakariņas - 1 vārīts olas baltums, greipfrūts

8. diena
Brokastis - glāze kefīra
Pusdienas - mazkaloriju biezpiens vai siera šķēle, apelsīns
Vakariņas - dārzeņu salāti - ābols, kāposti, selerija (uzlējums - citronu un/vai greipfrūtu sula, olīveļļa)

9. diena
Brokastis - tēja un maza saujiņa riekstu (izņemot zemesriekstu)
Pusdienas - apelsīns vai bumbiers
Vakariņas - viena ola un greipfrūts

10. diena
Brokastis - glāze kefīra
150g burkāni un ābols
1 vārīts olas baltums, greipfrūts
Raksta turpinājums
Advertisement

Patika redzētais? Iesaki draugiem

Saistītie raksti

Spied patīk un uzzini jaunumus ātrāk par citiem

Advertisement
Advertisement

Jaunākie komentāri

0 0 22:57 20.11buu
Nu kaa faking var aizmirst uzvilkt krūšturi? Tas tak nav iespējams
0 0 15:24 29.10Dvine
Pilnigas mulķības
0 4 00:07 22.10Elisa
Ideálu cilvéku nav, un dzíve ká táda ir pilna ar párbaudíjumiem. Ir nepareizi citiem mácít šķirties tikko kaut kas nepatík. Neiet runa par lielám problémám un fizisku vardarbíbu, bet, ja runá par viedokļu atšķiríbu un tamlídzígiem síkumiem. Viegli manipuléjami cilvéki šo saklausás un šķirás. Galarezultáts pilna pasaule ar pamestiem bérniem vientuļajám mámiņám, kas tagad velk visu nastu uz saviem pleciem, ká ézeļi, un ir absolútá izmisumá par savu vientulíbu. Jauníbá lídz zinámam laikam tá var skraidít, bet tad, kad jau ğimene izveidota, ir jámák sadzívot. Nezinu, no kurienes nák tádas muļķíbas, ka personiskais egoisms ir jávérté visaugsták, un tie citi mílés vairák. Ne nu míl, ne kádam vajag, nevajag dzívot ilúzijás. Daudzi péc šķiršanás vispár paliek vientuļi visu atlikušo dzívi.

Pierakstīties iknedēļas jaunumiem

Tavs e-pasts
Pārpublicēšana tikai ar rakstisku atļauju | Rakstīt portālam | Kontakti | Reklāma | Noteikumi | Par sīkdatnēm | © TikaiDaile.lv 2012 - 2017