10 dienas - no 4 līdz 8 kg.

Advertisement
Advertisement
Pats galvenais - nepārēsties uz nakti, ievērot intervālus starp ēdienreizēm un ūdens dzeršanas. Sālīt - nav ieteicams, ja ļoti gribās - minimāli, tad, kad ēdiens jau ir gatavs. Aizmirst par cukuru un alkoholu. Ieteicams izslēgt no ēdienkartes kafiju, labāk aizvietojiet to ar zāļu, zaļo vai balto tēju. Ieteicams dzert 1 tējk. olīveļļu vai linu eļļu no rītiem, šajā gadījumā arī salātos eļļu klāt neliekam. Kad ēdam greipfrūtu kopā ar olām, necenšamies sevī iestumt visu greipfrūtu, 3-4 daļiņas ar ādiņu būs pilnīgi pietiekami. Un dzeriet ūdeni!!!!! 1-2 glāzes no rīta un 20 min pirms katras ēdienreizes.
Ja ļoti gribas ēst - graužam ļoti sausu un ļoti mazu gabaliņu melnās maizes, ar kefīru un āboliem neaizraujamies.

P.S. Ja diētas laikā nedaudz piestrādāsi pie problēmzonām, labi ies nost apkārtmēri, bet intensīva slodze nav rekomendējama.
Ievērojiet diētu un izbaudiet sevi, nevis saldumus.:)


1. diena
Brokastis - glāze kefīra
Pusdienas - Mazkaloriju biezpiens 150g vai siera šķēle
Vakariņas - dārzeņu salāti - ābols, kāposti, selerija (uzlējums - citronu un/vai greipfrūtu sula, olīveļļa)

2. diena
Brokastis - glāze kefīra
Pusdienas - 1 vārīta ola un greipfrūts
Vakariņas - 2 vārīti olu baltumi, gabaliņš rūgtās šokolādes un zaļā tēja

3. diena
Brokastis - tēja un maza saujiņa riekstu (izņemot zemesriekstu)
Pusdienas - mazkaloriju biezpiens 150gr
Vakariņas - dārzeņu salāti - ābols, kāposti, selerija (uzlējums - citronu un/vai greipfrūtu sula, olīveļļa)

4. diena
Brokastis - glāze kefīra
Pusdienas - 8 gab žāvētas plūmes
Vakariņas - 1 ola un greipfrūts

5. diena
Brokastis - tēja un maza saujiņa riekstu (izņemot zemesriekstu)
Pusdienas - 150g burkāni un ābols
Vakariņas - 1 ola un greipfrūts

6. diena
Brokastis - glāze kefīra
Pusdienas - 100gr vistas bez ādas, 2 apelsīni
Vakariņas - glāze kefīra

7. diena
Brokastis - glāze kefīra
Pusdienas - 100gr vistas bez ādas, 1 neliela biete un 3 žāvētas plūmes
Vakariņas - 1 vārīts olas baltums, greipfrūts

8. diena
Brokastis - glāze kefīra
Pusdienas - mazkaloriju biezpiens vai siera šķēle, apelsīns
Vakariņas - dārzeņu salāti - ābols, kāposti, selerija (uzlējums - citronu un/vai greipfrūtu sula, olīveļļa)

9. diena
Brokastis - tēja un maza saujiņa riekstu (izņemot zemesriekstu)
Pusdienas - apelsīns vai bumbiers
Vakariņas - viena ola un greipfrūts

10. diena
Brokastis - glāze kefīra
150g burkāni un ābols
1 vārīts olas baltums, greipfrūts
Raksta turpinājums
Advertisement

Patika redzētais? Iesaki draugiem

Saistītie raksti

Spied patīk un uzzini jaunumus ātrāk par citiem

Advertisement
Advertisement

Jaunākie komentāri

0 0 Šodien 15:50Daunes nahuj
Reāli autises te tikai sēž ? nu nav k būt kroplēm , un izlutinātām kucēm , ja nevar nevienu pēc tam atrast .
0 0 Šodien 15:48Lāsma
Darbs? tas ko tu tur raksti ir sviests . Ej uz mājām strāda , un pasaki savam darba kolēģim , ka tu vēlies strādāt ar jūsu attiecībām , apskatīsies ko viņš tev pateiks , nu es viņa vieta tevi nahuj pasūtītu!
0 0 Šodien 15:46D
Partneri ??? Tev māca nebūt stūlbai kazai un neskriet cilvēkam pakaļ , kurš no tevīm prasa nez ko , un nez vai kaut kas būs nākotnē.

Pierakstīties iknedēļas jaunumiem

Tavs e-pasts
Pārpublicēšana tikai ar rakstisku atļauju | Rakstīt portālam | Kontakti | Reklāma | Noteikumi | Par sīkdatnēm | © TikaiDaile.lv 2012 - 2017