Kā samazināt vidukļa apkārtmērus nedēļas laikā?!

Advertisement
Advertisement

XVIII gadsimtā dāmas lepojās ar saviem spindzeles vidukļiem un bija gatavas uz visu, lai pie tāda tiktu. Tās pašas korsetes nēsāšana jau bija, ko vērts. Mūsdienās sievietes nedaudz mazāk, bet tāpat turpina satraukties par savu vidukli. Viņas cenšas pēc iespējams vairāk tērēt spēkus, lai tas būtu tievs, pēc iespējas īsākā laika periodā. Piemēram, nedēļas laikā.

 

Lai viduklis kļūtu ideāls tikai nedēļas laikā, jums būs jābūt pret sevi visai nežēlīgām. Diennaktī ir tikai 24 stundas, bet, lai sasniegtu efektu jums ir tieši 7 dienas.

Raksta turpinājums
Tātad, pirmais ar ko vajag sākt, ir pārskatīt savu uzturu un pārtikas kvalitāti, kuru lietojat. Pārstājiet ēst rafinētus produktus, pusfabrikātus, eļļā ceptus produktus, asus ēdienus, kūpinātus, pārāk sālītus un treknus. Vislabāk ēšanai noderēs produkti, kuri satur šķiedrvielas: augļi, dārzeņi. Vēl ir jāiekļauj savā ēdienkartē jāiekļauj neliela porcija liesas gaļas, piena produktus ar zemu tauku saturu, riekstus, sēklas un pākšaugus.

Lai ēdiens dotu tikai labumu, ēdiet biežāk, bet mazākās porcijās. Vēlams ēst reizi 2 – 3 stundās. Tas palīdzēs organizēt pareizu kaloriju pārstrādāšanas procesu. Un nepieēdieties uz nakti. Daudzi ārsti apgalvo, ka vajag pārtraukt ēst pirms miega, aptuveni 3 – 4 stundas.

Lielisks veids, kā savu vidukli savestu kārtībā nedēļas laikā – veikt tādu vingrinājumu, kā skriešana. Sāciet skriet no rītiem, un ne tikai jūsu viduklis kļūs pievilcīgs. Jūsu veselība kopumā uzlabosies.

Pievienojiet savai programmai masāžu un ietīšanos. Masāža palīdzēs īsā laikā sadedzināt nevēlamās rievas. Savukārt ietīšanās plēvē palīdzēs organismam atbrīvoties no toksīniem.

Un, protams, jums ir jāveltī visi spēki fiziskiem vingrinājumiem. Viens no tiem izskatās sekojoši: sākuma pozīcija – guļus uz muguras. Salieciet kājas un pēdas uzlieciet uz grīdas. Nolieciet kājas uz sāniem uz vienu un otru pusi. Pastipriniet efektu, izstiepjot rokas uz pretējo no kājām pusi.
 
Neaizmirstiet par tādu efektīgu vingrinājumu, kā presīte. Tā lieliski nostiprina vēdera dobuma sienas, padara vēderu skaistu un vidukli slaidu.

Vēl viens vingrinājums izskatās šādi: Sākuma pozīcija – guļus uz muguras. Nostājoties pozā „bērzs”, mainot spiedienu uz lāpstiņām, un sāciet grozīt iegurni. Šis vingrinājums ir visai režģīts, tādēļ to iesakām darīt tikai fiziski sagatavotām dāmām.

Ja jūs nopietni apņemsities un izmantosiet visu savu gribasspēku, un veselu nedēļu neļausieties nevienam vājuma mirklim, tad jau pēc nedēļas mērot vidukli, jūs pamanīsiet, ka tas ir kļuvis par vairākiem centimetriem mazāks. Bet jūs varat ērti aiztaisīt iemīļotos svārkus.

Interesanti ieteikumi? Atbalsti mūsu portālu – dalies!
Advertisement

Patika redzētais? Iesaki draugiem

Saistītie raksti

Spied patīk un uzzini jaunumus ātrāk par citiem

Advertisement
Advertisement

Jaunākie komentāri

0 0 07:12 20.02Mārtins
meitenes ir tādas kuras izmanto puišus
0 0 20:01 18.02x
idiots
0 0 20:13 09.02...
Cerams ka nebus tikai tads oats liktenis

Pierakstīties iknedēļas jaunumiem

Tavs e-pasts
Pārpublicēšana tikai ar rakstisku atļauju | Rakstīt portālam | Kontakti | Reklāma | Noteikumi | Par sīkdatnēm | © TikaiDaile.lv 2012 - 2017