Kā tikt pie skaistām krūtīm? Vingrinājumi krūšu formas uzlabošanai.

Advertisement
Advertisement

Mūsdienu sieviete vēlas izskatīties lieliski ne tikai pašlaik, bet arī nākotnē tāda palikt. Un, protams, velta daudz laika, lai noturētu krūšu formu – tās patiesi, ir sieviešu lepnums.


Kā to izdarīt? Iedarbīgu metožu nav nemaz tik daudz. Tomēr praksē vairums sieviešu sasniedz milzīgus rezultātus, lai nostiprinātu krūšu muskuļus ar vingrinājumu palīdzību.


Ir vairāki vingrinājumu piemēri, kuri ietekmē krūšu muskuļus, plecu muskuļus (tie spēlē svarīgu lomu krūšu muskuļu noturēšanai).



Raksta turpinājums
Vingrinājums ar hanteļu pacelšanu
Tam ir nepieciešams sagatavot sarullētu pledu (vai speciālu spilvenu), divus vienādus priekšmetus (800 grami katrs) vai speciālas hanteles. Ir jānoguļas uz līdzenu virsmu, paliekot sarullēto pledu zem lāpstiņām. Vingrinājuma tehnika ir vienkārša – tiek pacelti un nolaisti smagumi, ievērojot ritmu. Laiks, kurš tiek tērēts šim vingrinājumam, nav ilgāks par 15 minūtē dienā. Līdzīgi šo vingrojumu var izpildīt stāvus.

Atspiešanās no grīdas vai sola
Šis ir vēl iedarbīgāks vingrinājums. Tikai 10 šādas atspiešanās dienā iedarbojas gan uz krūšu muskuļiem, gan uz muguras, plecu muskuļiem. Sākt var arī ar piecām reizēm, jo tā ir smaga slodze nepieradušiem muskuļiem.
Bumbas saspiešana ar rokām
Būs nepieciešama neliela bumba (labāk gumijas). Stāvus pozīcijā, turot rokas sev priekšā, elkoņus nedaudz paplešot mēģiniet, it kā saspiest bumbu. Aptuveni 20 reizes būs pietiekoši.

Spiediens uz virsmas
Šāds vingrinājums, iespējams, ir pazīstams katrai mājsaimniecei, mēbeļu pārbīdīšanas laikā. To jūs varat darīt vairākas reizes dienā: ir jāpieiet pie sienas, abas plaukstas jāuzliek uz sienas, un no visa spēka ir jāspiež.
Biezas gumijas staipīšana
Šajā gadījumā būs nepieciešama bieza gumija. Vingrinājums atgādina agrāk populārā trenažiera ar atsperēm staipīšanu. Katrā rokā paņem gumijas galu un cenšas izstiept uz abām pusēm. Vismaz desmit reizes atkārto šo vingrinājumu.

Katrs no šiem vingrinājumiem aizņem maz laika. Tādēļ, katra sieviete savā aizņemtā dienas grafikā var atrast pāris minūtes, lai uzlabotu formu. Visi iepriekš nosauktie vingrinājumi, protams, ir paredzēti, lai uzturētu krūšu muskuļus tonusā. Kā arī tie ir labs veids, kā uzsākt rītu. Galvenais ir neļauties slinkumam, tad krūtis izskatīsies lieliski, un garastāvoklis būs labs!

Noderīgi? Atbalstiet mūsu portālu – dalieties!
Advertisement

Patika redzētais? Iesaki draugiem

Saistītie raksti

Spied patīk un uzzini jaunumus ātrāk par citiem

Advertisement
Advertisement

Jaunākie komentāri

0 0 20:13 19.05Viktors
Welos atrast otru pusiti
0 0 19:06 29.04Taa sanaaca
Jaa,cukura daudzums nav uzrakstiits.
1 0 15:48 20.04Lāsma
Darbs? tas ko tu tur raksti ir sviests . Ej uz mājām strāda , un pasaki savam darba kolēģim , ka tu vēlies strādāt ar jūsu attiecībām , apskatīsies ko viņš tev pateiks , nu es viņa vieta tevi nahuj pasūtītu!

Pierakstīties iknedēļas jaunumiem

Tavs e-pasts
Pārpublicēšana tikai ar rakstisku atļauju | Rakstīt portālam | Kontakti | Reklāma | Noteikumi | Par sīkdatnēm | © TikaiDaile.lv 2012 - 2017