Kā uzzināt cilvēka garastāvokli pēc apģērba krāsas? Triks ko izmanto psihologi!

Advertisement
Advertisement

Manipulēšana ir kļuvusi par attiecību daļu. Mēs manipulējam ar vārdu, rīcību, smaržu, garšu, formu un krāsas palīdzību. Marketologi, psihologi un pat zinātnieki jau sen izzina un analizē krāsu iespaidu uz cilvēkiem.

 

Reklāmu un portālu izveidotāji manipulē ar patērētāju zemapziņu, ar krāsu palīdzību. Piemēram: apmaksas pogu krāsa visbiežāk ir zaļa, jo šī krāsa rada uzticību, bet sarkanas neizmanto, jo tas rada trauksmes sajūtu. Šos pašus paņēmienus mēs izmantojam ikdienas dzīvē, neapzinoties to. Iespaidojam sevi un apkārtējos izvēloties šo vai kādu citu krāsu, tajā pat laikā parādam apkārtējiem savas vajadzības.

Raksta turpinājums - lapa #1
Sarunu biedrs sarkanā apģērbā - uzmanības trūkums

Gatavojieties daudz klausīties. Beriet komplimentus. Ar jūsu projektu viņi ieinteresēsies tikai tad, ja tā būs iespēja sevi parādīt.
Sarunu biedrs zilā apģērbā - risinājumu meklējumos

Tā ir profesionāļu mīļākā krāsa. Zilās krāsas maigais vilnis nomierina prātu un palīdz koncentrēties. Tā, kā droši runājiet par cipariem un shēmām, runājiet īsi un konkrēti, dodiet faktus.
Advertisement

Patika redzētais? Iesaki draugiem

Saistītie raksti

Spied patīk un uzzini jaunumus ātrāk par citiem

Advertisement
Advertisement

Jaunākie komentāri

0 0 Vakar 21:39bertina
Jums nepieciešams finansejums, lai jusu majas, jusu bizness, auto iegadi, lai iegadatos motociklu, lai izveidotu savu biznesu, lai jusu personigas vajadzibas vairs šaubas. Mes sniedzam personas kreditu ar procentu likmi 3% neatkarigi no summas. Jus velaties rakstit, lai jusu personas aizdevumiem, ka es esmu jusu riciba 24h / 24. Vairak informacijas: servicepeakgroup@hotmail.com
Paldies
0 0 18:37 09.06Versis
Vērsis pats par visiem sarakstījis, bet par sevi neatklāj
0 0 20:29 07.06Arda
Skaisti cilvēki!

Pierakstīties iknedēļas jaunumiem

Tavs e-pasts
Pārpublicēšana tikai ar rakstisku atļauju | Rakstīt portālam | Kontakti | Reklāma | Noteikumi | Par sīkdatnēm | © TikaiDaile.lv 2012 - 2017