Pareizs uzturs katrai Zodiaka zīmei

Advertisement
Advertisement

Ņemot vērā mūsdienu aptaukošanās un sirds asinsvadu slimību problēmas, pareizs uzturs un dzīvesveids ir kļuvis tik aktuāls kā vēl nekad. Par laimi, tas ir izpildāms. Zinot savas stiprās un vājās puses no astroloģijas skatpunkta, jūs varat sev izveidot veselīgu uztura stratēģiju.

Raksta turpinājums - lapa #1
Foto: co.za
Auns

Viņš vienmēr ir kustībā, tādēļ viņš vienkārši aizmirst normāli paēst, apmierinot izsalkumu ar sviestmaizi. Tieciet vaļā no šī nepatīkamā ieraduma un iegādājieties iepakojumu ar žāvētiem augļiem un riekstiem (uzlabo imūno funkciju), kuram vienmēr ir jābūt kopā ar jums. Jums, kā gaļēdājam, ir nepieciešams proteīns, lai uzturētu organismu normā, tādēļ izvēlieties organisku liellopu, putnu gaļas un laša.

Vērsis

Vērsim ir raksturīga tieksme pēc saldā un treknā. Tā vietā, lai rītu putukrējuma torti, pamēģiniet vieglu šerbetu ar avenēm. Vai gabaliņu ananāsa, jo tas ir lielisks pretiekaisuma līdzeklis, kurš ir naidīgi noskaņots pret mikrobiem. Turklāt, smago salātu mērču vietā, izvēlies olīveļļu un nedaudz citrona sulas, kurš nomierina un ārstē zarnu traktu.

Dvīņi

Burkāni - jūsu sabiedrotais numur viens. Viens burkāns dienā samazina plaušu slimību risku divas reizes, pat starp smēķētājiem. Arī dzērvenes ir labas elpvadiem, kuri ir Dvīņu vārgā vieta. Pārlieku lielā kafijas lietošana var ”sadedzināt” jūsu virsnieru dziedzeri. Vēl samaziniet gāzētos dzērienus, bet latte gatavojiet no bez-kofeīna kafijas vai pārejiet uz organisku kafiju bez kaitīgiem ķīmiskiem piemaisījumiem.
Vēzis

Vēži kā likums, mīl sātīgus produktus, kuri, diemžēl, nav paši veselīgākie. Piena produkti bieži var būt jums problemātiski. Nomainiet saldo krējumu ar attaukotu pienu, vēl pamēģiniet vājpiena vai sojas jogurtu ar augļiem desertam. Āboli, bietes un svaiga ingvera tēja uzmodinās jūsu barības trakta sistēmu, bet brokoļi un baltais kāposts noderēs par lielisku profilaksi zarnām.

Lauva

Vesela sirds jums ir vissvarīgākā. Izvairieties no cepta ēdiena, jo tas ir risks un var bloķēt artērijas. Gaļu labāk sautēt vai grilēt, bet no vistas gaļas labāk noņemt ādu. Avokado un olīveļļa samazinās sirdsdarbības traucējumu risku, bet sautētas sēnes un burkāni ar brūniem rīsiem nostabilizēs augsto asinsspiedienu. Starp citu melnā šokolāde un labs sarkanais vīns jums par sliktu nenāks.

Jaunava

Vairums Jaunavu izturas pret ēdienu pārdomāti un iegādājas organiskus produktus pie tuvākiem fermeriem. Vispirms jums ir jāsakoncentrējas uz nervu sistēmas veselību, tā ir jūsu vājā vieta. Ēdiet bieži salātus ar āboliem un seleriju, pārsmidzinot ar zemesriekstu vai mandeļu eļļu - tā jūs iegūsiet lielisku līdzekli no hroniska noguruma.
Advertisement

Patika redzētais? Iesaki draugiem

Saistītie raksti

Spied patīk un uzzini jaunumus ātrāk par citiem

Advertisement
Advertisement

Jaunākie komentāri

0 0 18:37 09.06Versis
Vērsis pats par visiem sarakstījis, bet par sevi neatklāj
0 0 20:29 07.06Arda
Skaisti cilvēki!
0 0 09:00 07.06Aiga
Pilnīgas muļķības, un tāds laiks 22.00, laikam, neeksistē :D

Pierakstīties iknedēļas jaunumiem

Tavs e-pasts
Pārpublicēšana tikai ar rakstisku atļauju | Rakstīt portālam | Kontakti | Reklāma | Noteikumi | Par sīkdatnēm | © TikaiDaile.lv 2012 - 2017