Pašas populārākās kļūdas diētas laikā

Advertisement
Advertisement

Cenšoties pēc iespējas ātrāk notievēt, sievietes bieži maina vienu diētu pret otru. Bet katrs uztura režīms, kuru ievērosiet, ir ar saviem plusiem un mīnusiem, katrā diētā ir savi punkti, kuri ir jāzina, lai nenodarītu savai veselībai pāri un sasniegtu vēlamo rezultātu. Tomēr ir arī standarta kļūdas, kuras mums traucē notievēt, lai kādu diētu mēs neizvēlētos.



Raksta turpinājums
1. Atteikšanās no brokastīm vai vienkārši reta ēšana. Dietologi iesaka ēst biežāk, bet mazākām porcijām. Turklāt brokastis dod spēku un enerģiju visai dienai, nosaka jūsu garastāvokli. Nekas labs no tā nesanāks, ja jūs pusi dienu staigāsiet izsalkusi un nīgra.

2. Cukura aizvietošana ar mākslīgiem saldinātājiem. Tie samazina kalorijas, bet tie jūtami palielina apetīti. Turklāt daudzi zinātnieki apgalvo, ka tie ir kaitīgi veselībai, tādēļ daudzās valstīs tie ir aizliegti.

3. Pilnīga atteikšanās no kaut kādiem produktiem. Ja tie nav patiešām veselībai kaitīgi produkti (piem., cola, čipsi), nav vajadzības no tiem pavisam atteikties. Pirmkārt, jūs sev noņemsiet noderīgās vielas, kuras, iespējams, ir šajā produktā. Otrkārt, ja jums ir grūti atteikties no kāda ēdiena, bet jūs to darāt. Tad tas būs konflikts pašiem ar sevi, un jūs sāksiet diētu uztvert kā mokas, ne kā veidu, kā atbrīvoties no liekā svara. Turklāt agrāk vai vēlāk jūs neizturēsiet un tad jūs to produktu pārēdīsieties, un apēdīsiet daudz vairāk, nekā būtu apēduši, ja nevis atteiktos no produkta, bet samazinātu tā daudzumu.
4. Nelietojiet gāzētos dzērienus, pat, ja tas ir tikai ūdens, kā arī sulu lielos daudzumos – sula satur diezgan daudz cukura.

5. Vakarā nav vēlams ēst saldus augļus, to sastāvā ir ogļhidrāti – kurus ir jāiztērē. Pēc to apēšanas ir labi sākt sportot, nevis iet gulēt.

6. Ideālai diētai ir jāsatur ne mazāk par 1200 kcal sievietei un 1500 kcal vīriešiem. Samazināts kaloriju daudzums novedīs pie vielmaiņas palēnināšanās, kas savukārt noved pie svara pieauguma.

7. Neignorējiet fiziskas aktivitātes. Ja jūs ēdat maz, bet tajā pašā laikā, praktiski nekustaties, tad svars tāpat nezūd. Diētiskam uzturam ir jāsakrīt ar fizisku slodzi. Lai svars kristos, ķermenim ir jāizlieto vairāk kaloriju, nekā viņš apēd. Nav obligāti katru dienu jāiet uz trenažieru zāli – izvēlieties tādu aktivitāti, kura jums patīk – baseins, aktīvas spēles svaigā gaisā, velotrenažieris mājās vai vēl kaut kas piemērots. Ja jums izdosies notievēt bez fiziskām aktivitātēm – jūsu ķermenis neizskatīsies skaisti, āda karāsies, augums neizskatīsies sportisks. Tādēļ jebkurā gadījumā apvienojiet sportu ar diētu.
8. Ātrais diētu efekts. Diētas, kurās sola notievēt pāris dienu laikā vai pāris nedēļu laikā, var nopietni sabojāt jūsu veselību. Neaizmirstiet, ka organisma darbība – tie ir dažādu procesu sistēma, un pēkšņa iejaukšanās to darbībā nepaliks bez sekām. Turklāt ātrais efekts tiek panākts uz lieka šķidruma izvadīšanu no organisma, kad liekā šķidruma vairs nav, svara zudums apstājas.

Interesants un noderīgs raksts? Atbalsti mūsu portālu – dalies!
Advertisement

Patika redzētais? Iesaki draugiem

Saistītie raksti

Spied patīk un uzzini jaunumus ātrāk par citiem

Advertisement
Advertisement

Jaunākie komentāri

0 0 07:12 20.02Mārtins
meitenes ir tādas kuras izmanto puišus
0 0 20:01 18.02x
idiots
0 0 20:13 09.02...
Cerams ka nebus tikai tads oats liktenis

Pierakstīties iknedēļas jaunumiem

Tavs e-pasts
Pārpublicēšana tikai ar rakstisku atļauju | Rakstīt portālam | Kontakti | Reklāma | Noteikumi | Par sīkdatnēm | © TikaiDaile.lv 2012 - 2017