12 kļūdas, kas palēnina metabolismu un jūs par to pat nenojautāt!

Advertisement
Advertisement

Jūs jau zināt, ka brokastu izlaišana un neizgulēšanās tie ir faktori, kas palēnina vielmaiņu? Jūs vairs neizlaižat brokastis, ejiet laicīgi gulēt un varat būt mierīgi? Nepavadāt ilgstoši sēdus pozā? Un viss jūsu vielmaiņas vārda! Ticiet mums ir arī citi kaitīgie ieradumi ikdienas dzīvē un tie samazina kaloriju sadedzināšanas ātrumu organismā.


Ja jūs sākat uzņemt lieko svaru tad iespējams pie vainas ir kāds no šiem 12 iemesliem. Arī iespējams, ka vairāki.

 

 

Avots: samoeinteresnoe.net

Raksta turpinājums - lapa #1
1.Jūs neregulāri ēdat.

Mūsu organisms ir gudrs. Ja viņš zin, ka dabūs pārtiku (viņa degvielu), tad viņš uzskaita enerģijas patēriņu, jo zina, ka drīzumā būs papildinājums. Bet ja tas papildinājums nenotiek, tad viņš sāk krāt rezerves, nevis viņas nodedzina. Ja nu vairs neiedos uzlādēties?! Tāpēc lūdzu ēdiet ik 3-4 stundām un uzturiet stabilu vielmaiņu.

2. No dzērieniem tikai ūdens.

Lielais mitruma līmenis uztur šūnu vielmaiņu organismā augstā līmenī. Kad jūs dzerat nepietiekami, tad mitruma trūkuma dēļ tiek nodedzinātas par 2% mazāk kaloriju, tāpēc dzeriet! Ja jums nepatīk dzert ūdeni un tāpēc dzerat to maz tad labāk pievērst uzmanību tējām. Zaļā tēja satur kofeīnu, tas palīdz paātrināt kaloriju dedzināšanas procesu tuvākās trīs stundas. Kafija arī palīdz vielmaiņai, bet nekavējoties izvada šķidrumu no organisma.

3. Jūs izvairāties no piena produktiem.

Piena produkti satur virkni barības vielu, kuri spēle svarīgu lomu tauku dedzināšanas procesā un veido jaunu muskuļu masu. Mēs runājam par konjugētu linolija skābi , pienskābi, kazeinu un kalciju. Kalcijs arī ir ļoti svarīgs, lai regulētu metabolismu. Jo vairāk tauku šūna šīs vielas saņem, jo vairāk tauki tiks sadedzināti.
4. Jūs uztverat nenopietni fiziskos treniņus.

Pilnvērtīgi spēka treniņi paātrina vielmaiņu pat līdz 48 stundām! Tas palīdz pieaugt muskuļu masai, kā arī palīdz vielmaiņai.

5. Jūs palaižat garām rītu.

Jūs darāt savam metabolismam lāča pakalpojumu, ja jūs boikotējiet rīta sauli. Agrīnie saules stari palīdz regulēt diennakts bioritmus, kas atbild par daudzām funkcijām mūsu organismā. Tas iespaido mūsu miega regularitāti, un cik daudz ēdiena mēs apēdam dienas laikā, kā arī cik enerģijas mēs patērējam. Visi šie faktori ir ļoti svarīgi labai vielmaiņai. Pamēģiniet no rīta uzņemt D vitamīnu, lai paātrinātu metabolismu.

6. Jūs pilnībā no uztura izslēdzat ogļhidrātus.

Pretēju efektu dot diētas ar ekstremāli zemu ogļhidrātu uzņemšanu. Kad jūs nodarbojaties ar fiziskām aktivitātēm, muskuļiem ir nepieciešams glikogēns. Tas atrodas ogļhidrātu krājumos jūsu ķermeni. Bez glikogēna jūsu ķermenis kļūst vājš un ātri piekusīs. Bez glikogēna līmeņa uzturēšanas nevarēs nodarboties ar sportu un organisms neizturēs pilnu slodzi.
Advertisement

Patika redzētais? Iesaki draugiem

Saistītie raksti

Spied patīk un uzzini jaunumus ātrāk par citiem

Advertisement
Advertisement

Jaunākie komentāri

0 0 09:15 17.07ANDA
Kādas muļķības,kur tos murgus izrāvāt.
0 0 18:37 09.06Versis
Vērsis pats par visiem sarakstījis, bet par sevi neatklāj
0 0 20:29 07.06Arda
Skaisti cilvēki!

Pierakstīties iknedēļas jaunumiem

Tavs e-pasts
Pārpublicēšana tikai ar rakstisku atļauju | Rakstīt portālam | Kontakti | Reklāma | Noteikumi | Par sīkdatnēm | © TikaiDaile.lv 2012 - 2017