8 vienkārši vingrinājumi, kuri palīdzēs atbrīvoties no sēžas nerva iekaisuma!

Advertisement
Advertisement

Sēžās nerva iekaisums – patoloģisks stāvoklis, kurš rodas osteohondrozes, trūces, audzēju, traumu, kā arī pārmērīgas fiziskas slodzes rezultātā.

 

Spēcīgas sāpes jostasvietā

 

Šīs slimības simptomi: sāpes jostasvietā (var pāriet uz dibena vaigiem, gurniem, cisku vai pēdu), tirpšana vai dedzinoša sajūta uz ādas, apgrūtināta pārvietošana un drudzis. Pirms uzsāk ārstēšanu ar medikamentiem vai speciāliem vingrojumiem, ir jānoskaidro iemesls, kāpēc ir sākusies slimība.


Tiem pacientiem, kuriem ārsts nav aizliedzis fizisku slodzi, piedāvājam speciālu vingrinājumu kompleksu. Tas kļūs par lielisku papildinājumu ārstēšanai un paātrinās atveseļošanās procesu.

 

 

Raksta turpinājums - lapa #1
Vingrinājums Nr.1
Izpildi vingrinājumu guļot uz muguras. Labo kāju ieloci celī, apķer ar rokām un maksimāli pievelc pie vēdera. Centies nevilkt kāju pārāk spēcīgi, lai nenodarītu sev sāpes. Paliec šajā pozā 10 – 15 sekundes. Atkārto vingrinājumu ar kreiso kāju.
Vingrinājums Nr.2
Guļot uz muguras, saloki kreiso kāju celī, bet labās kājas potīti uzliec uz kreisās kājas celi. Paliec šajā pozā 10 – 15 sekundes. Atkārto vingrinājumu ar otro kāju.
Vingrinājums Nr.3
Izpildi vingrinājumu no sākuma pozīcijas – guļot uz muguras. Saloki abas kājas ceļos un apķer ar rokām, centies, lai gurni būtu maksimāli piespiesti pie vēdera. Paliec šajā pozīcijā 10 – 15 sekundes.

Patika redzētais? Iesaki draugiem

Saistītie raksti

Spied patīk un uzzini jaunumus ātrāk par citiem

Jaunākie komentāri

0 0 14:00 13.10nutella
Īsts spoks un ne jau nu 25 gadi, bet 45.
0 0 11:56 23.09glino
Kārtējie murgi.
0 0 18:06 17.09Inese
Ko var muldēt....

Pierakstīties iknedēļas jaunumiem

Tavs e-pasts
Pārpublicēšana tikai ar rakstisku atļauju | Rakstīt portālam | Kontakti | Reklāma | Noteikumi | Par sīkdatnēm | © TikaiDaile.lv 2012 - 2017