8 vienkārši vingrinājumi, kuri palīdzēs atbrīvoties no sēžas nerva iekaisuma!

Advertisement
Advertisement

Sēžās nerva iekaisums – patoloģisks stāvoklis, kurš rodas osteohondrozes, trūces, audzēju, traumu, kā arī pārmērīgas fiziskas slodzes rezultātā.

 

Spēcīgas sāpes jostasvietā

 

Šīs slimības simptomi: sāpes jostasvietā (var pāriet uz dibena vaigiem, gurniem, cisku vai pēdu), tirpšana vai dedzinoša sajūta uz ādas, apgrūtināta pārvietošana un drudzis. Pirms uzsāk ārstēšanu ar medikamentiem vai speciāliem vingrojumiem, ir jānoskaidro iemesls, kāpēc ir sākusies slimība.


Tiem pacientiem, kuriem ārsts nav aizliedzis fizisku slodzi, piedāvājam speciālu vingrinājumu kompleksu. Tas kļūs par lielisku papildinājumu ārstēšanai un paātrinās atveseļošanās procesu.

 

 

Raksta turpinājums - lapa #1
Vingrinājums Nr.1
Izpildi vingrinājumu guļot uz muguras. Labo kāju ieloci celī, apķer ar rokām un maksimāli pievelc pie vēdera. Centies nevilkt kāju pārāk spēcīgi, lai nenodarītu sev sāpes. Paliec šajā pozā 10 – 15 sekundes. Atkārto vingrinājumu ar kreiso kāju.
Vingrinājums Nr.2
Guļot uz muguras, saloki kreiso kāju celī, bet labās kājas potīti uzliec uz kreisās kājas celi. Paliec šajā pozā 10 – 15 sekundes. Atkārto vingrinājumu ar otro kāju.
Advertisement

Patika redzētais? Iesaki draugiem

Saistītie raksti

Spied patīk un uzzini jaunumus ātrāk par citiem

Advertisement
Advertisement

Jaunākie komentāri

0 0 09:15 17.07ANDA
Kādas muļķības,kur tos murgus izrāvāt.
0 0 18:37 09.06Versis
Vērsis pats par visiem sarakstījis, bet par sevi neatklāj
0 0 20:29 07.06Arda
Skaisti cilvēki!

Pierakstīties iknedēļas jaunumiem

Tavs e-pasts
Pārpublicēšana tikai ar rakstisku atļauju | Rakstīt portālam | Kontakti | Reklāma | Noteikumi | Par sīkdatnēm | © TikaiDaile.lv 2012 - 2017