Kā pareizi vakariņot diētas laikā

Advertisement
Foto: pmo.ee
Advertisement

Daudzus, kuri cenšas notievēt nomoka jautājums, ko ēst vakariņās diētas laikā? Ir tādi, kuri cenšas vispār nevakariņot, bet tas nav labākais variants, tā uzskata dietologi. Šodien mēs jums pastāstīsim, kādām vakariņām ir jābūt diētas laikā.

Raksta turpinājums
Kādēļ nevakariņot ir neveselīgi?

Pat tad, ja ievēro diētu, nevakariņot nav pareizā izvēle. tas var novest pie vielmaiņas traucējumiem, miega traucējumiem un emocionālai nestabilitātei. Jau nemaz nerunājot par to, ka bieži atteikšanās no vakariņām noved pie nakts uzbrukumiem ledusskapim. Tādēļ vakariņot diētas laikā ir vēlams, pat nepieciešams.
Kā padarīt vakariņas pareizas, veselīgas un turpināt zaudēt svaru?

Neēst pēc sešiem, lai noturētu slaidu figūru. Tas ir novecojis apgalvojums. Jo īpaši ja tu liecies gulēt nevis desmitos, bet daudz vēlāk. Ir pietiekami pavakariņot trīs stundas pirms miega. Tad bada sajūta netraucēs gulēt, un vakariņas neatspoguļosies uz figūru.
Foto: pmo.ee
Vakariņām, jo īpaši tiem, kuri vēlas notievēt, ir jābūt vieglām. Neko ceptu, saldu vai kūpinātu! Dod priekšroku dārzeņiem, liesiem piena produktiem, vistai. Bet no augļiem vakariņu laikā būtu vēlams atteikties. tajos ir daudz vitamīnu, kuri labāk uzsūcas un dod enerģiju dienas laikā. turklāt citrusus nav vēlams ēst pirms miega vai tukšā dūšā, jo tas par paaugstināt kuņģa skābes līmeni. Centies vakariņot bez sāls, vai maksimāli ierobežo tās lietošanu, jo tā aiztur mitrumu organismā, kas traucē tievēt, kā arī veicina rīta pampumu.

Patika redzētais? Iesaki draugiem

Saistītie raksti

Spied patīk un uzzini jaunumus ātrāk par citiem

Jaunākie komentāri

0 1 13:05 06.08Einars
Nu tāds bullshits :D
0 0 14:28 27.07N
Kundzīt izbeidz
Ne tu attiecības esi veidojusi, ne tev tiesības tās sagraut !
0 0 19:58 26.07vitena
Taisnība lielā mērā ir.

Pierakstīties iknedēļas jaunumiem

Tavs e-pasts
Pārpublicēšana tikai ar rakstisku atļauju | Rakstīt portālam | Kontakti | Reklāma | Noteikumi | Par sīkdatnēm | © TikaiDaile.lv 2012 - 2017