Kāds ir ātra svara zaudēšanas noslēpums: 5 vienkārši likumi

Advertisement
Advertisement

Kas ir jādara, lai tiktu vaļā no liekiem kilogramiem un ātri notievētu? Vai pastāv noteikti likumi, kas palīdz sasniegt un nostiprināt vēlamo rezultātu? Par to būs runa šajā rakstā.


Vēlme notievēt – tā ir dabiska un normāla parādība sieviešu starpā. Bet dažreiz pati vēlme ātri notievēt traucē to izdarīt, vēl vairāk – kaitē veselībai. Viss tādēļ, ka mēs aizmirstam par pamatnoteikumiem svara zaudēšanai.



Raksta turpinājums
Tikai pakāpenisks svara zudums ir saudzīgs organismam un visiem iesaistītiem orgāniem. Tādēļ no sākuma ir jāņem vērā šis fakts un noteikti ir jādod organismam laiks pierast pie jaunā režīma un jaunā svara.

Dietologi un fitnesa treneri uzskata, ka normāls svara zudums ir ne vairāk kā 3 – 5 kg mēnesī.

Lai nodrošinātu daudz noturīgāku rezultātu pēc svara zuduma, ir jāievēro parastas rekomendācijas.
Ātra svara zuduma noslēpums: 5 likumi

Katra diena ir jāsāk ar rīta vingrojumiem. Piecelieties 15 – 20 minūtes ātrāk un veiciet pāris vingrinājumus visām muskuļu grupām. Sāciet ar galvas grozīšanu, kaklu un pakāpeniski pārejiet uz kājām un pietupieniem. Tas ir ļoti vienkārši. Pietiek atcerēties vingrojumus skolā. Efektīgāk būs, ja tos izpildīs ritmiskas mūzikas pavadībā, lai pamostos no rīta.

Pēc tam veltiet laiku ūdens procedūrām, konkrēti kontrasta dušai. Tas būs vēl viens papildus faktors figūras uzlabošanai.

Pēc iespējas biežāk izmantojiet trepes, ne liftu. Kāpiens pa pakāpieniem mierīgā tempā ir lielisks mini kardiogrammas treniņš.

Kā arī censties vairāk iet kājām un mazāk izmantot sabiedrisko transportu. Starp citu, tas ir arī lielisks ekonomijas vieds.
Veltiet pietiekamu laiku miegam. Veselīgam miegam ir jābūt 7 – 8 stundas diennaktī.

Ja jūs ejat uz sporta zāli – izvairieties no stipras fiziskas slodzes. Lieta ir tāda, ka spēka trenažieri un hanteļu cilāšana neveicina tauku dedzināšanu, tikai ogļhidrātu. Tādēļ ir svarīgi izstrādāt pareizu svara nomešanas taktiku. Lai to panāktu, ir nepieciešams, lai slodze būtu mērena un regulāra.
 
Noderīgs raksts? Atbalsti mūsu portālu – dalies!

Patika redzētais? Iesaki draugiem

Saistītie raksti

Spied patīk un uzzini jaunumus ātrāk par citiem

Jaunākie komentāri

0 0 15:07 14.11tickettothemoon
Skorpioni ir vienmēr neizturami!
0 2 23:34 01.11amigo
Dievieteem rasna dirsa!!
0 2 14:26 21.10Anna
Pilnībā piekrītu!

Pierakstīties iknedēļas jaunumiem

Tavs e-pasts
Pārpublicēšana tikai ar rakstisku atļauju | Rakstīt portālam | Kontakti | Reklāma | Noteikumi | Par sīkdatnēm | © TikaiDaile.lv 2012 - 2017