Kļūdaini uzskatītie „veselīgie” ieradumi, kuri kaitē veselībai!

Advertisement
Foto: 4mama.ua
Advertisement

Protams, daudz vienkāršāk (bet ne veselīgāk) ir pasūtīt ēdienu restorānā, nekā stāvēt stundu – divas virtuvē pie plīts. Un tomēr, mēs par labu veselību! Šodien pastāstīsim par ieradumiem, no kuriem vajadzētu atbrīvoties, lai uzlabotu veselību.

 

 

Raksta turpinājums - lapa #1
Foto: 4mama.ua
Pievērst uzmanību kaloriju skaitam, nevis kaloriju vērtībai

Pavisam vienkāršs piemērs: grilēts lasis ar dārzeņiem – tās ir aptuveni 500 kcal, tikpat daudz satur tortes gabals. Ko jūs izvēlēsieties, ja abi gabali satur aptuveni vienādu kaloriju daudzumu?
Foto: http://4mama.ua
Protams, pirmais variants ir daudz veselīgāks, jo tas nesatur transtaukus, kā otrais. Dietologs Karls Brauners stāsta, ka vispirms ir jāvērš uzmanība uz produkta sastāvu un cik daudz vitamīnus un minerālus tas satur. Nav pareizi uzreiz atteikties no trekniem produktiem, piemēram, avokado, kokosa pienu, riekstiem un sēklām. 100 gr rieksti satur aptuveni 700 kcal, bet dienā pietiek tikai ar 15 gr, lai uzlabotu smadzeņu darbību, gremošanas traktu, kā arī atbrīvotos no sausas ādas.
Advertisement

Patika redzētais? Iesaki draugiem

Saistītie raksti

Spied patīk un uzzini jaunumus ātrāk par citiem

Advertisement
Advertisement

Jaunākie komentāri

0 0 09:15 17.07ANDA
Kādas muļķības,kur tos murgus izrāvāt.
0 0 18:37 09.06Versis
Vērsis pats par visiem sarakstījis, bet par sevi neatklāj
0 0 20:29 07.06Arda
Skaisti cilvēki!

Pierakstīties iknedēļas jaunumiem

Tavs e-pasts
Pārpublicēšana tikai ar rakstisku atļauju | Rakstīt portālam | Kontakti | Reklāma | Noteikumi | Par sīkdatnēm | © TikaiDaile.lv 2012 - 2017