Ko ēst vasarā, lai zaudētu liekos kilogramus: piecas gardas idejas

Advertisement
Advertisement

Vasara ir ideālākais laiks, kad savest savu augumu kārtībā. Lasi kādi produkti ir jāēd, lai nepieņemtos svarā.

Raksta turpinājums
Aukstā zupa

Svaiga zupa, kura ir pagatavota uz dārzeņu bāzes, satur milzum daudz šķiedras, kura savukārt mazina apetīti. Tā, piemēram, divās glāzēs spāņu aukstās zupas – gaspačo, ir tikai aptuveni 100 kcal.

Arbūzs

Galvenā vasaras oga – arbūzs, satur daudz šķiedrvielu, kuras uzbriest kuņģī, tā uz ilgu laiku saglabājot sāta sajūtu. Neskaitot to, arbūzs satur tādus mikroelementus, kā kālijs un magnijs. Kālijs regulē ūdens balansu organismā un normalizē sirds asinsvadu darbību, bet magnijs, savukārt, ir nepieciešams muskuļu darbībai.
Vasaras skvošs

Starp sezonas dārzeņiem īpaši populāri ir cukīni. Tas ir produkts, kurš ir ļoti bagāts ar šķiedru, tādēļ var kļūt par lielisku aizstājēju makaronu ēdieniem. Turklāt, cukīni lieliski sader gan ar dārzeņiem, gan ar graudaugiem.

Grilēti dārzeņi

Vasara – oficiālais pikniku laiks. Turklāt nevajag aizmirst, ka grilēt var ne tikai gaļu, bet arī dārzeņus. Baklažānus, kabačus, papriku, sīpolus un citus dārzeņus, var cept uz grila, tie satur daudz mazāk kaloriju, tauku un vairāk šķiedru par steiku.
Grilētas jūras veltes

Uz grila sagatavota zivs – tā ir īsta olbaltuma bumba, kurš ir tik ļoti nepieciešams veselīgai organisma funkcionēšanai. Jūras veltes ir daudz vieglākas un satur daudz mazāk kaloriju, atšķirībā no gaļas. Turklāt, gaļas ēdieni veicinās tauku slāņa augšanai. Kā arī, no šāda ēdiena, karstā laikā var rasties smaguma sajūta un nogurums.

Noderīgi, vai ne? Seko mūsu jaunumiem portālā!

Patika redzētais? Iesaki draugiem

Saistītie raksti

Spied patīk un uzzini jaunumus ātrāk par citiem

Jaunākie komentāri

0 0 21:48 26.12.2018mhm
kā ir sevi jānīst, lai tā izķēmotu...
0 0 12:05 26.12.2018didam
ak Dievs. Varbūt tad nemeklējiet sievietes, ja jau jūs tā jāliek mierā? Pārcelieties uz dzīvi uz vientuļas salas, un būs jums miers ;)
Secinājums viens - slima cilvēka pārdomas par to, ko viņš viskvēlāk vēlas....
0 0 23:53 18.12.2018Krista
Tā kā rakstīts, ka torti nevar sabojāt un nevar nesanākt, nolēmu izmēģināt. Tomēr ar musu kaut kas nesanāca. Uz 500 ml saldā krējuma 80g sausā pudiņa sanāca negarsiga miltaina masa. Nodomāju, varbūt kļūda gramos un vajadzēja tomēr 1 paciņu (40g).Pielēju vēl saldā krējuma. Miltaina garša nebija vairs tik izteikta, bet tomēr saglabājās. Krējums arī nesaputojās. Nācās izliet ārā, skriet uz veikalu pēc vēl saldā krējuma un želatīna.

Pierakstīties iknedēļas jaunumiem

Tavs e-pasts
Pārpublicēšana tikai ar rakstisku atļauju | Rakstīt portālam | Kontakti | Reklāma | Noteikumi | Par sīkdatnēm | © TikaiDaile.lv 2012 - 2019