Pāris ieteikumu, kas palīdzēs jums atteikties no saldumiem 

Advertisement
Advertisement

Katram no mums ir savas mazās vājībiņas, bet pienāk tāds moments, kad tās mazās vājībiņas pāriet lielā problēmā. Nav nekā krimināla tajā, lai pie tējas apēstu 2 konfektes, bet kad ar saldumiem jau tiek pārspīlēts, jūs jau jūtat atkarību no konfektēm vai kūciņām, vajag zināt robežu. Saldumi nav tas bez kā mūsu organisms nevarētu iztikt.

Avots

Raksta turpinājums - lapa #1
Nekad neizlaidiet brokastis
Ir pierādīts, ka tie kas sāk savu dienu ar sabalansētu uzturu, visas dienas garumā mazāk vēlas apēst ko saldu. Brokastu izlaišana samazina glikozes līmeni asinīs, kuru mēs cenšamies savest kārtībā uzkožot saldumus. Brokastīs ietveriet tādus produktus kā, olas, dārzeņus, riekstus, gaļa (labāk jau liesa).
Pārvariet sevi
Ja jūs esat gatavi radikālām pārmaiņām, pamēģiniet tādu veidu: pilnīgi atsakaties no saldumu ēšanas uz nedēļu vai divām un pavērojiet kas notiks. Parasti pirmāš 2-3 dienas ir pašas grūtākās un organisms pieprasīs savu saldumu porciju. Pēc kāda laika jūs pamanīsiet, ka kontrolēt savu organismu ir kļuvis vieglāk.
Samaziniet kofeīna daudzumu
Kofeīnam ir ļoti slikta īpašība, viņš izsauc strauju cukura krišanu asinīs.
Tāpēc pēc kafijas ar kūciņu, ja pēc stundas jums parādīsies vēlme apēst veselu kasti šo kūciņu. Aizstājiet kafiju ar zāļu tēju, augļu sulu vai smūtiju - fruktoze neizsauc strauju cukura krišanu asinīs.

Patika redzētais? Iesaki draugiem

Saistītie raksti

Spied patīk un uzzini jaunumus ātrāk par citiem

Jaunākie komentāri

0 1 13:05 06.08Einars
Nu tāds bullshits :D
0 0 14:28 27.07N
Kundzīt izbeidz
Ne tu attiecības esi veidojusi, ne tev tiesības tās sagraut !
0 0 19:58 26.07vitena
Taisnība lielā mērā ir.

Pierakstīties iknedēļas jaunumiem

Tavs e-pasts
Pārpublicēšana tikai ar rakstisku atļauju | Rakstīt portālam | Kontakti | Reklāma | Noteikumi | Par sīkdatnēm | © TikaiDaile.lv 2012 - 2017