Tievējam 14 dienu laikā

Advertisement
Advertisement
Nevari ielīst mīļākajā kleitā? Šī diēta palīdzēs Tev nomest liekos kg tikai divu nedēļu laikā.

1. Ēd šķiedrvielas jeb balstvielas. Tauki - ta nav vienīgais iemesls, kāpēc Tavs vēders uzpūšas. Apmēram 80% sieviešu cieš no gremošanas traucējumiem. Lai izvairītos no vēdera uzpūšanās - lieto uzturā vairāk šķiedrvielas. Tās satur āboli, citrusaugi un pākšaugi.
2. Neaimirsti par C vitamīnu. Zinātnieki uzskatas, ka C vitamīna trūkums organismā samazina tauku dedzināšanu sporta laikā par 25%. Uzstādi sev noteikumu katru dienu lietot uzturā 100mg C vitamīnu. Vari apēst dienas laikā 10 lielas zemenes, sarkano papriku vai apelsīnu.
3. Lieto uzturā vērīgās baktērijas. Probiotikas, kas ir jogurtā un kefīrā, normalizē baktēriju līdzsvaru organismā un palīdz Tev sadedzināt liekās kalorijas.
4. Aizmirsti par alkoholu. Iedzeršana, ne tikai atsauksies uz Tavu veselību, bet arī uz Tavu apetīti. Jo vairāk Tu lieto alkoholu, jo vairāk Tev gribas ēst.
5. Ēd spinātus. Šis mazkaloriju produkts satur lielu daudzumu antioksidantu, kas palīdz cīnīties ar stresu. Makaronu un rīsu vietā, ēd salātus ar spinātiem. Vai arī vari apcept šo augu ar papriku un tējk. olīveļļas.
6. Dzer kafiju. Šis dzēriens satur kofeīnu, kurš palīdzēs Tev aktīvāk sadedzināt kalorijas, treniņa laikā. Plusā tam - kafija arī uzlabo vielmaiņu.
Raksta turpinājums

Patika redzētais? Iesaki draugiem

Saistītie raksti

Spied patīk un uzzini jaunumus ātrāk par citiem

Jaunākie komentāri

0 0 15:07 14.11tickettothemoon
Skorpioni ir vienmēr neizturami!
0 2 23:34 01.11amigo
Dievieteem rasna dirsa!!
0 2 14:26 21.10Anna
Pilnībā piekrītu!

Pierakstīties iknedēļas jaunumiem

Tavs e-pasts
Pārpublicēšana tikai ar rakstisku atļauju | Rakstīt portālam | Kontakti | Reklāma | Noteikumi | Par sīkdatnēm | © TikaiDaile.lv 2012 - 2017