Tievējam, nemainot ieradumus: kas ir 5:2 diēta?

Advertisement
Foto: 4mama.ua
Advertisement

Sapņojiet notievēt, nemainot ēšanas paradumus? Tad šī diēta ir tieši jums. Par šī ēšanas režīma īpašībām un tā iedarbību uz organismu šodien arī pastāstīsim.

Raksta turpinājums
Foto: 4mama.ua
Kā radās diēta 5:2?

Ideja par ēšanas sistēmas „Ātrā 5:2 diēta” radīšanu pieder ārstam un zinātniskam BBC žurnālistam Maiklam Mozli. Lai izstrādātu šo universālo notievēšanas metodi, šis cilvēks apceļoja daudz valstu. Viņa pētījumu rezultāts ir grāmata par diētu, uzrakstīta kopā ar, glancēto žurnālu komentētāju, Mimi Spenseri.

Kāda ir „Ātrā 5:2 diēta” ideja?

Šajā ēšanas režīmā nav paredzēta atteikšanās no iemīļotiem produktiem. Piecas dienas nedēļā jūs varat ēst, kā ierasts un tikai 2 dienas nedēļā, jūsu dienas kaloriju daudzums nedrīkst pārsniegt 500 sievietēm un 600 vīriešiem.

Galvenais diētas noteikumus ir tāds, ka atslodzes dienās ir vēlams ēst tikai divas reizes. Tātad katrā ēdienreizē ne vairāk par 250 kcal. Pretējā gadījumā tiek zaudēta diētas jēga: atļaut organismam atpūsties no ēdiena pārstrādāšanas.

Diētas laikā ir svarīgi sekot dzeršanas režīmam. Centieties izdzert dienā vismaz 2 litrus ūdens, papildinot ar zāļu tējām. Tas nepieļaus atūdeņošanos un veicinās toksīnu izvadīšanu no organisma.
Foto: 4mama.ua
Diētas plusi un mīnusi

Liels pluss ir tas, ka šī diēta ir ļoti vienkārša, pieejama, ar minimāliem izdevumiem, visa organisma atveseļošanās un praktiski bez negatīvām sekām veselībai.

Kas attiecas uz „Ātrās 5:2 diētas” mīnusiem, tad galvenais mīnuss ir tas, ka ir jābūt gribasspēkam. Atslodžu dienu laikā būs jācīnās ar saviem ieradumiem un ierobežot produktu daudzumu, kuri citās dienās ir jūsu ēdienkartē.

Atslodžu dienas

Atslodžu dienās, diētas autori iesaka pilnībā izslēgt ātros ogļhidrātus (putras, maizi, makaronus, saldos augļus). Tos vislabāk aizvietot ar produktiem, kuri labi mazina bada sajūtu. Piemēram, brokastīs var apēst omleti ar dārzeņiem, biezpienu ar pazeminātu tauku saturu ar ogām un iedzert veselīgu smuzi no dārzeņiem un zaļumiem.

Kas attiecas uz otro ēdienreizi, tad te var dot priekšroku dārzeņu zupai, liesai zivij ar sautētiem dārzeņiem, salātiem no jūras veltēm vai dārzeņu ragu ar vistu.

Katra ēdienreize ir jāsastāda pēc principa: olbaltumvielas + dārzeņi + tauki. Turklāt tievēšanas laikā ir labāk atteikties no sarkanās gaļas lietošanas, jo tas apgrūtina gremošanas procesu.
Foto: 4mama.ua
Interesants raksts? Sekojiet līdzi mūsu portāla jaunumiem!

Patika redzētais? Iesaki draugiem

Saistītie raksti

Spied patīk un uzzini jaunumus ātrāk par citiem

Jaunākie komentāri

0 0 14:00 13.10nutella
Īsts spoks un ne jau nu 25 gadi, bet 45.
0 0 11:56 23.09glino
Kārtējie murgi.
0 0 18:06 17.09Inese
Ko var muldēt....

Pierakstīties iknedēļas jaunumiem

Tavs e-pasts
Pārpublicēšana tikai ar rakstisku atļauju | Rakstīt portālam | Kontakti | Reklāma | Noteikumi | Par sīkdatnēm | © TikaiDaile.lv 2012 - 2017