Zaudē svaru ātri: 6 veselīga uztura likumi

Advertisement
Advertisement

1. Vairāk šķiedru. Tam lieto ne mazāk kā 20 gramus šķiedru ik dienas, iegūstot to no dārzeņiem, augļiem un graudaugiem. Ir pierādīts, ka tās pazemina aptaukošanās risku un palīdz ilgāk saglabāt sāta sajūtu.


2. Neaizmirsti par kalciju un D vitamīnu. Pievērs šīm lietām īpašu uzmanību jebkurā no diētām. Savstarpēji sadarbojoties tās nostiprina kaulus un veicina svara zudumu. Vislabākais šo vielu avots – piena produkti.

Raksta turpinājums
3. Ēd pareizas taukvielas. Pie tām attiecas mononepiesātinātās taukskābes un Omega 3, kuras ir dažādu riekstu, eļļu, zivs un pat šokolādes saturā. Daudzkārtēji pētījumi apstiprināja to faktu, ka šīs taukvielas paildzina sāta sajūtu. Savukārt austrāliešu zinātnieku eksperimenti pierādīja, ka riekstu mīļotāji ir vairāk tendēti uz svara zaudēšanu.

4. Uzspied uz olbaltumu. Uz vienu kilogramu svara ir jābūt ne mazāk kā 2 gramiem olbaltuma dienā. Tā trūkuma rezultātā, organisms sāk lēnāk dedzināt taukus.
5. Dzer ūdeni. Tā paātrina vielmaiņu, veicina svara zudumu un nomierina apetīti, tādēļ ūdens glāze pirms ēdienreizes palīdzēs izvairīties no pārēšanās.

6. Kafijas vietā izvēlaties zaļo tēju. Kā izrādās, zaļā tēja, ne tikai novērš aptaukošanos, bet arī veicina lieko kilogramu samazināšanos. Lai notievētu, dietologi iesaka izdzert vismaz trīs tasītes šī dzēriena dienas laikā.

Patika redzētais? Iesaki draugiem

Saistītie raksti

Spied patīk un uzzini jaunumus ātrāk par citiem

Jaunākie komentāri

0 0 14:00 13.10nutella
Īsts spoks un ne jau nu 25 gadi, bet 45.
0 0 11:56 23.09glino
Kārtējie murgi.
0 0 18:06 17.09Inese
Ko var muldēt....

Pierakstīties iknedēļas jaunumiem

Tavs e-pasts
Pārpublicēšana tikai ar rakstisku atļauju | Rakstīt portālam | Kontakti | Reklāma | Noteikumi | Par sīkdatnēm | © TikaiDaile.lv 2012 - 2017