Zelta likumi, kas jāzina katrai sievietei

Advertisement
Foto: picdn.net
Advertisement

1) Tauki uz vēdera nedeg, kad jūs taisāt presi. Presīte būs, bet zem tauku slāņa. Tā kā vēders pat palielināsies savos apjomos. Lai uz vēdera degtu tauki, visu laiku ievelciet vēderu un sasprindziniet muskuļus.

 

2) Vislabāk pret masīviem gurniem palīdz vēzēšanās, pret ikriem - staipīšanās, pret kājām - staigāšana.

 

3) Lai muskuļi kačātos skaisti un neuzaugtu, kā muskuļainiem vīriešiem, ar sportu nodarbojieties 2-3 reizes nedēļā un obligāti staipieties pēc treniņa.

 

4) No rīta tukšā dūšā izdzeriet 2 glāzes ūdens, var ar citronu, pēc 10 minūtēm olīveļlu vai linu eļļu (lai organismā būtu nepieciešamie tauki, krūtīm un menstruālā cikla saglabāšanai). Tāpat varat apēst arī zaļu ābolu.

 

 

 

 

 

Raksta turpinājums - lapa #1
5) Pēc 10-15 minūtēm brokastis. Tām jābūt sātīgām un pilnvērtīgām, lai dotu organismam signālu, ka laiks celties, kā arī apgādāt to ar enerģiju visu dienu.

6) Ēšanas laikā nedzert un nedzert arī 40 minūtes pēc ēdiena uzņemšanas! Tas palēlina sagremošanu, noved pie smaguma sajūtas vēderā un plailina vēdera sieniņas.

7) Ēst vajag bieži, bet mazas porcijas. Ideālā variantā lai paātrinātu metabolizmu vajag ēst 5reiz dienā pēc katrām 3 stundām vienā un tajā pašā laikā katru dienu (lai organisms pierastu un labāk strādātu).

8) Pirtis un saunas nededzina taukus, bet gan izvada tos no organisma, bet tie atgriežas jau pēc 2h.

9) Neēst pēc 18:00 - klišeja. Ēst nevajag 3-4h pirms gulētiešanas.
10) Pēc 16:00 tikai olbaltumvielām bagāta pārtika. Ogļhidrāti dienas otrajā pusē, pārvēršas par taukiem.

11) Kontrastduša - zāles pret visu. Uzlabo asins cirkulāciju, tajā pašā laikā, paātrina metabolizmu, izlīdzina celulītu, tāpat arī uzlabo ādas krāsu un piedod enerģiju. Uz priekšu jaunā dzīvesveidā!

12) Kārtīgi sakožļā ēdienu, lēni un rūpīgi. Atkal jau, lai paātrinātu metabolizmu. Zini, kāpēc daudzi ēd un nepaliek resnāki? Lielisks metabolizms! Tas ir arī Francijas sieviešu noslēpums - viņas ēdot nesteidzas un nekad neuzkož!

13)Sāta sajūta parādās 20 minūtes pēc ēšanas. Iedomājies cik daudz var apēst 20 minūšu laikā! Tā kā piebremzē ar ēdienu.

14) Pārvērt ēdienreizes spīdzināšanā. Sēdi ar taisnu muguru, bez televizora/grāmatas, izmanto visus piederumus, servē galdu pēc noteikumiem! Iedomājies, ka Tavā priekšā sēž vīrietis! Un ja nu Tu esi pavisam rūdīta, pamēģini ēst kaila pie spoguļa!
15) Sagribējās ko uzkost, bet nevajadzētu? Uztaisi 20 pietupienus, 50 palēcienus! Ieej aromātiskā vannā, aizej uz veikalu, apskati drēbes!

16) Vingrinājumus veic pēc katrām 5 minūtēm. Sēdi pie datora - aizgāji pakačāji presi. Pēc 5min - pietupies. Un izstaipījies, un kalorijas padedzināji.

17) Pēc sporta negribas ēst 2 iemeslu dēļ: fiziski - orgāni ir satraukti, Tu - nosvīdusi, psiholoģiski - Tu dedzināji kalorijas, negribās atkal uzņemt.

18) Katru stundu izdzer glāzi ūdens (labāk pa maziem malciņiem - tā ir veselīgāk). Pārvērt to aizraujošā procesā - pievieno citronu, piparmētru. Iemīli ūdeni.

19) Kafija, cigaretes, alkohols, gāzēti dzērieni, fastfūdi, čipsi, majonēze, desa - Tavi lielākie ienaidnieki. Iemācies šos vārdus no galvas un asociē viņus ar resnu vēderu un celulītu. Ienīsti viņus!

Patika redzētais? Iesaki draugiem

Saistītie raksti

Spied patīk un uzzini jaunumus ātrāk par citiem

Jaunākie komentāri

0 1 13:05 06.08Einars
Nu tāds bullshits :D
0 0 14:28 27.07N
Kundzīt izbeidz
Ne tu attiecības esi veidojusi, ne tev tiesības tās sagraut !
0 0 19:58 26.07vitena
Taisnība lielā mērā ir.

Pierakstīties iknedēļas jaunumiem

Tavs e-pasts
Pārpublicēšana tikai ar rakstisku atļauju | Rakstīt portālam | Kontakti | Reklāma | Noteikumi | Par sīkdatnēm | © TikaiDaile.lv 2012 - 2017